2012. december 19., szerda

Év végi fotós sikerek

Első fotós sikeremet értem el, ugyanis a Cartographia  fotópályázaton nagy meglepetésemre, és mégnagyobb örömömre, II. helyezést értem el.
Nem vagyok nagy fotós, a gépem sem valami extra, egy könnyű kis géppel járom az erdőt. Szeretek fotózni, megörökíteni a természet szépségeit, és képi emlékeket gyűjtök a túráimról, kirándulásaimról.
A fotóimat az esélytelenek nyugalmával küldtem be, és nagyon örülök, hogy másoknak is tetszett, és még külön ajándékkal is jutalmaztak.
Köszönöm a Cartographia zsürijének a bizalmat, Pintér Józsinak, hogy elhozta a különdíjat és a kupámat, és ha már így év vége felé járunk, minden kedves olvasómnak köszönöm, hogy rám szánta idejét, olvasta blogomat, és csak remélni merem, hogy kellemes élményekkel gazdagodott ezáltal.
Remélem, hogy sok jó ötletet adtam hova kiránduljunk, mit érdemes megnézni, és abban is nagyon bízom, hogy sok olvasónak csináltam kedvet a természetjáráshoz, kiránduláshoz.
Élményeket gyűjteni, az országot járni nagyon kellemes kikapcsolódás, a gyalogtúrák során felfedezhetjük a körülöttünk lévő apró csodákat, a természet megannyi különlegességét. Országunk nagyon szép, és biztos vagyok benne, hogy számtalan felfedezésre váró csücske van még, így 2013-ban is folytatom a túrázást, és sokat kirándulok Magyarországon.
Fotóimmal próbálom megörökíteni mindazt, ami a szem befogadása által a szívnek is gyönyört ad.
Próbáljátok ki, a természet, a túrázás, a városok, falvak meglátogatása nyugalmat ad, szeretetet ad, a felfedezés örömét, és mindazt a hétköznapi boldogságot, ami mellett a rohanásban elmegyünk.
Kellemes ünnepeket kívánok mindenkinek, remélem jövőre egy színesebb, megújultabb formában, honlapként olvashattok tovább.
A nyertes fotókat itt nézhetitek meg:
http://www.cartographia.hu/fotopalyazat/
A második kép - helyesbítek - a Régi templomok túrán készült, a Kopasz hegyről lefelé.
Az első kép a Tanúhegyek túrán, fölfelé a Badacsonyra.

Sziasztok. :-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése