2013. április 8., hétfő

Léböjtös hétvége

Mindössze három léböjtös napra mertem vállalkozni, az egészség jegyében, így pénteken bevonultam Zsámbékra a Nyakas-hegy tetején lévő csodás panorámájú házikóba. Mit házikó, inkább villa, igazi rönkfából készült, amilyenben mindig is vágytam volna élni. Hangulatos belső, tágas fürdőszobák, kényelmes szobák, még kényelmesebb ágyak, és istenbiz finom löttyök vártak rám. Katika, a léböjt vezető a maga harsány módján fogadott, és tartott minket toppon, hogy senki ne keseregjen, bírja erővel. Kellemes kis csapat alakult ki, kevesen voltunk, teljesen baráti volt a légkör. Nekem még a reggeli keserűsó sem volt elviselhetetlen, a levesek pedig ízletesek, finomak voltak. Igazából nem is voltam éhes egyáltalán, inkább az ízek hiányoztak. Természetesen kínoztuk magunkat pluszban is, hiszen néztünk a tévében Gasztroangyalt, tévépaprikát, és ábrándoztunk finom ételekről, amit majd a léböjt után fogunk elkészíteni. És igen, második éjszaka én is ételekkel álmodtam, olyan ételről, amiben szalonna is volt. Hiába, a tudatalattink kívánja a gasztroélvezetet.


Gyorsan elrepült az idő, az étekzések között sétáltunk, olvastunk, és nagyon sokat pihentünk. Nekem talán jólesett volna valami szervezett torna, de egy masszázsra beneveztem, az is nagyon jóleső kényeztetés volt. Bőségesen kialudtam magam, igaz, a súlyom nem nagyon változott, de határozottan érzem, hogy kellemes viselni a testem, könnyed vagyok, és energikus. Az első két napon fájt a fejem, ez sajnos a böjt velejárója, és bizony remek szájszagom is volt, (bocsánat) amit viszont a reggeli nyelvtisztítás majd a finom citromkarikák fogysztása rendbe tettek. A méregnek távoznia kell valahol, tudjuk a réseket a testünkön, így legalább megértettem, mennyi minden salakanyag és méreganyag távozott. Remélem sokat tettem az egészségemért!

A léböjtházból való távozásom után megfogadtam, még betartom a könnyített napokat, és amúgy is könnyített étkezéssel folytatom az életmódváltást, de egy ici-pici baklövést - vagy nevezzük gyengeségnek - azért elkövettem, hazafele bűnöztem egy gombóc fagyi elnyalogatásával. De, jelentem szigorúan nem ettem darabosat, és még mindig nem törtem meg a böjtöt rágással, most készülök az első almámat elfogyasztani.
És NEM VAGYOK ÉHES! Leginkább a főzés hiányzik, így vacsorára finom rizottót fogok készíteni, azt már lehet, és ezentúl vigyázok, ne mérgezzem a szervezetem, sok gyümölcsöt, zöldséget és főleg nagyon sok vizet fogyasszak. Csak ajánlani tudom mindenkinek a pár napos léböjtöt, ki-ki pénztárcája és bátorsága szerint álljon neki.
Súly április 8-án reggel: 59,3 kg. :-(
Aki szeretne részt venni Kati léböjtkúrián, itt találja meg a honlapját. A ház nyaralásra is kivehető, szuper szép helyen van, nagyon kellemes, kényelmes, mindennel felszerelt.
És jelentem, Kati sokkal sokkal fiatalosabb - talán a léböjttől - mint amilyen a képen.

1 megjegyzés:

  1. A bűn mértéke attól függ mekkora is volt a gombóc fagyi súlya.
    Mert ha 1 kg-os gombócot nyalogattál, akkor el is hiszem hogy nem vagy éhes:-)

    VálaszTörlés