2014. február 3., hétfő

Játék a blogok között

Az alábbi blog alkotója játékot hirdetett, s a játékban az én blogomat jelölte meg, mint szívesen olvasott blogocskát. Nagy öröm ez nekem, és egyben kötelesség is, hogy folytassam a játékot.
A jelölő blog Egy csepp falusi élet, ahogy már a kommentek között olvashattátok is.
Itt található: http://egycseppbodzas.blogspot.hu/ 

A blog írója azzal foglalkozik, hogy vendégházat vezet, süt-főz, aszal, sajtot gyárt, és még sok minden mást is. Mellette állatokat tart, és nem utolsó sorban szívesen olvassa az én történeteimet.
Üzenem neki, hogy nagyon tetszik az élete, én is vágyom titokban valami hasonlóra, legalábbis vendégházra, biztosan. Állatokra már nem biztos, inkább programokat kirándulásokat szerveznék és túrákat vezetnék a környékre. Talán egyszer ez az álmom is valóra válik, csak bízni kell benne, és sohasem feladni.
Mindenesetre Zsuzsának gratulálok, szép amit létrehozott, és a vendégháza is nagyon tetszik.
Nemrégiben jártam Gannán, de ha még lesz rá időm és főleg pénzem, elmegyek és birtokba veszem vendégként.
A vendégház itt található: http://www.bodzas.hu/
Szóval a játék. Elvileg 7 dolgot kell magamról megosztani, ami nem könnyű, mert szeretem a magánszférámat bizonyos mértékig megőrizni. Viszont ha az olvasó kíváncsi, megpróbálkozom. Ezen felül blogokat is meg kell jelölnöm, melyeket szívesen olvasok, és őket értesíteni is kell.  Nos, ez nem lesz nehéz, mert bár időm kevés, fantasztikus csajok blogjait olvasom. Akkor hát magamról:
1. Szeretem a természetet. Imádok kint lenni, télen nyáron, esőben és hóban.
2. Mindig mehetnékem van. Kirándulni, túrázni, kiállításra, moziba, bárhova, csak mehessek. Még a házbámulós autózást is szeretem a városban.
3. Szeretek főzni. Enni is, de rendkívül válogatós vagyok. Imádom a különleges, de főként a minőségi ételeket. Rajongok a kemencében sült kenyérért, házi sajtokért, szeretem a finom borokat, de jöhet a konfitált malacpofa, és minden más is. Csak jól nézzen ki, és finom legyen.
4. Mindig küzdök az egyensúllyal. Nem gyalogolok annyit, mint amennyit megeszek.:-)
Többet szeretnék mozogni, de sajnos a munkám és elfoglaltságaim miatt többször választom az esti főzést, mint az esti tornát.
5. Szeretnék kedvesebb és türelmesebb lenni az emberekhez, de nem mindig sikerül. De soha nem adom fel.
6.  Maximalista vagyok, mindig minden szeretnék jól és még jobban csinálni. Néha nem könnyű magammal. A sírhatnék jól párosul az akaraterővel.
5. Jól akarom magam érezni 50 fölött is, és azt hiszem ez legalább sikerül.
Végezetül pedig a blogok, akiket szívesen olvasok:
1. http://vizitkartya.blogspot.hu/
2.  http://dolcevitablog.hu/
3.http://gesztenye-bonbonmania.blogspot.hu/
4.http://napsugarasparokiank.blogspot.hu/
Most jöttem rá, hogy bár magam túrázok, gyalogolok, és erről szóló blogot írok, mégis inkább főként főzős, lakberendezős, és vidékies témájú blogokat olvasok.  Mert már a természetjárás megvan, csak a vidékre való visszaköltözés várat magára.
 



3 megjegyzés:

  1. Köszönöm a megjelölést, és hogy vagyok a kevés közül, akiket olvasol! : ) Kriszta

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én pedig köszönöm, hogy sok teendőd között időt szántál rám. :-)

      Törlés
  2. Nagyon köszönöm a megtiszteltetést, szeretem a blogodat :)

    VálaszTörlés