2016. szeptember 23., péntek

Currys sajt saláta

Ezt a salátát a nyaraláson ettem a Hotelben, nagyon ízlett, így otthon is elkészítettem. Teljes sikert aratott családom körében. Egyszerű hozzávalókból áll, gyorsan kész, és egy kicsit más, nem csak unalmas saláta.
Hozzávalók: (3 főre)
fél fej jégsaláta
egy kígyóuborka harmada
egy tv paprika fele
15 dkg trappista sajt
a szószhoz:
fél doboz tejföl
ugyanannyi majonéz
só, bors,
fél citrom leve,
egy evőkanál porcukor
curry ízlés szerint


Elkészítem egy tálba a szószt, jól összekeverem. A jégsalátát felszeletelem, az uborkát jó vékonyra uborkareszelővel, majd a paprikát is vékony karikákra szeletelem.
A sajtot egyforma kis kockákra vágom. Lehet másféle sajttal is, nekem bevált a trappista sajt, mivel a curry adja meg a fő ízvonalat.


A hozzávalókat beleforgatom kézzel (ezt Jamie Olivertől láttam) a szószba, és máris fogyasztható.
Frissen az igazi, másnapra egy picit levet engednek a zöldségek.
Jó étvágyat hozzá!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése