2017. március 23., csütörtök

Lorenzo étterme. Teszt.

Múlt héten Lorenzo éttermében jártunk, Székesfehérváron. Olasz étterem, kicsi, kellemes designnal. Az ételek tipikusan olaszosak, az étlap rövid, de minden friss.
Vegyes grillezett haltálat kóstoltam. Hibátlan volt. A halak omlósak, finomak, zöld fűszerrel bolondítva, de remek volt a tintahal is, és a polip is. Minimál tálalás, citrom, salátalevél és kész. Nálam ötös.



A haltál mellé salátát kértem, minden friss és ropogós volt, ellentétben a 67-es étterem salátájával, ahol a  zacskóból kiszedett saláták punnyadt rothadó leveleit is elém tálalták. Színben, ízben harmonizáló vegyes friss salátát kaptam, melyben a ropogós zellerszártól kezdve a paradicsomig, kaliforniai paprikáig, jégsaláta, sárgarépa, minden volt. Látszott hogy frissen állították össze, épp csak egy kis olajjal citromlével locsoltam meg. Hibátlan, nálam ez is ötös.

Párom halas tésztát rendelt. A tészta all dantére főzve ahogy kell, a lazac megfelelő nagyságban omlósan, de nem szétesően szerepelt az ételben, a peccorino sajtot sem sajnálták, remek volt, egyszerű, finom. Ez is ötös.

A desszertként rendelt tiramisù már csak egy gyenge hármast ért nálam, a Porto Balatonban százszor jobbat ettem.
A kávé viszont hibátlan, a limonádé szintén remek, a mosdó tiszta, összességében jól sikerült a teszt.
Az árak nem a legolcsóbbak, üdítővel kávéval tízezernek föle volt. Fizetni csak kp-ben lehetett.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése